10 Ekim 2009 Cumartesi

ÇOK KOLAY HİKAYELER


Yeni başlayan öğrencilerimiz için oldukça kolay hikayeler . Ayrıca STORIES ( Hikayeler ve

masallar bölümünde bulunan diğer hikayelere de bakmanızı tavsiye ederim .

WHO AM I (BEN KİMİM ?)

http://www.angles365.com/classroom/stories2/who.swf

I LIKE MY HOME ( EVİMİ SEVİYORUM )


SNOWMAN (KARDANADAM )


THE GIANT AND THE BOY ( DEV VE KÜÇÜK ÇOCUK )


TEDDY'S DAY ( TEDDY NİN BİR GÜNÜ )


TIME FOR SLEEP ( UYUMA ZAMANI )


WHAT IS IN THE SEA ( DENİZDEKİ NE ? )


I CAN JUMP ( ZIPLAYABİLİYORUM )


STONES ( TAŞLAR )


LITTLE CAR ( KÜÇÜK ARABA )


SUPER HERO ( SÜPER KAHRAMAN )


WEATHER ( HAVA )


ICECREAM ( DONDURMA)


I GO TO WORK ( BEN İŞE GİDİYORUM )


UNCLE 'S HOUSE ( AMCA BUNKCLE 'IN EVİ )


LOOK OUT ( DIKKAT ET)


TWO STUPID CATS ( İKİ APTAL KEDİ )


DANCING FLY ( DANS EDEN SİNEK )



Hiç yorum yok: