23 Temmuz 2008 Çarşamba

FOR TEACHERS ( Öğretmenler için )


Merhaba sevgili meslektaşlarım ;


Bu sayfayı da biz öğretmenler için hazırladım. Derslerinizde kulllanmak için çeşitli dökümanlar , çalışma kağıtları , testler , quizler , bulmacalar bulabileceğiniz hatta kendinizin de bu dökümanları hazırlamanıza imkan tanıyan sitelerin linklerini veriyorum . Sizlere iyi ders sunumları dileğiyle :))


SITES FOR TEACHERS

Aşağıdaki sitelerden ben oldukça faydalanıyorum.Size de tavsiye ederim.








http://www.yolyordam.com ( Türkçe bir site .müfredatımızla ilgili her seviyeye uygun kaynakları bulabilirsiniz )
Aşağıdaki linkde de öğretmenler için birçok sitenin adresi var.

DEVAMI GELECEK :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşşkkür ederim... her konuda çok yararlandım.. ellerinize emeğinize sağlık.