28 Eylül 2008 Pazar

“ DEĞİŞEN DÜNYA DEĞİŞEN İHTİYAÇLAR'' SEMPOZYUMU


Sevgili okuyucularım , bloğumu takip eden öğrencilerim ,

Bu günler çok mutluyum ve sevincimi sizlerle paylaşmak istedim.


Bu bloğun çalışmalarını geçen Şubat ayından beri devam ettirmekteyim. Tüm çabalarım Yabancı dil eğitimine eğlenceli ,yararlı bir kaynak oluşturmak. Bunu da başardığımı düşünüyorum.


Geçen eğitim- öğretim yılında Çalıştığım okula Milli Eğitim den gelen bir yazı üzerine ( eğitim de iyi örnek olabilecek çalışmaları olan öğretmenlere bir duyuruydu. Yaptıkları çalışmaları Milli Eğitime göndermeleri istenmişti.) Ben de burada yayınladığım Bloğumu yapmış olduğum eğitime destek veren bir çalışma olarak göndermiştim.


Çalışmam incelenmiş ve beğenilmiş. 08.Ekim.2008 Tarihinde Keçiören de yapılacak 2 günlük bir eğitim sempozyumun da çalışmamın sunumunu , tanıtımını yapacağım eğitimcilere.


Bu sempozyumda çalışmamın sunumunun yapılmasının istenmesi benim için çok gurur verici.


Benim sunum 8 Ekim 2008 tarihinde saat 15.15 -1530 arası gerçekleşecek. Hepinizi beklerim . Sevgilerle



TARİH: 8-9 Ekim 2008
SAAT: 8:30-18:00
YER: Hacettepe Üniversitesi İ.İ.B.F. Sosyal Hizmetler Bölümü Fatih Cad. No: 195 Çiftasfalt/Keçiören

GİRİŞ ÜCRETSİZ.

1 yorum:

Aytuğ dedi ki...

tebrik edderim.sempozyumda dinledim sizi. Zeynep Taşkın