9 Ekim 2008 Perşembe

“ DEĞİŞEN DÜNYA DEĞİŞEN İHTİYAÇLAR'' SEMPOZYUMU'' YAPILDI

DUYURU : Bloğuma yeni bir adres aldım . Artık bu adresle de yayınlanacak. www.englishfungames.com.
Bu adresle MEB okullarının internet hattından da girilebilmektedir. Böylece öğretmen arkadaşlarım okullarında da sitemi kullanabileceklerdir. Eski blogumun adresindeki oyun kelimesi yüzünden okullarda kullanılamaktaydı. Lütfen , artık yeni adresimi kullanmaya özen gösterirseniz sevinirim.

Evet , Bir evvelki yazımda da bahsettiğm gibi 8-9 Ekimde Keçiören de Eğitim sempozyumu yapıldı. Bu sempozyumun amacı adından da anlaşıldığı gibi değişen dünya şartlarında , değişen ihtiyaçlarımız doğrultusunda eğitimde ne gibi yenilikler yapmalıyız ? neleri değiştirmeliyiz ?

Bu iki günlük sürede çeşitli üniversitelerden çok değerli öğretim üyeleri bu konu hakkında konuştular , değerli bilgilerini bizlerle paylaştılar. Çeşitli okullardan öğretmenler eğitime faydalı ne gibi çalışmalar yaptıklarını anlattılar. Bütün çalışmalar birbirinden güzeldi.Gerçekten benim için çok faydalı bir iki gün oldu. Emeği geçenlere buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.

Ben de çalışmamı yani kurmuş olduğum bu bloğu detayları ile anlattım. Neden böyle bir işe başladım , neler yaptım , ne gibi faydaları var hepsini anlattım. Dinleyiciler tarafından çalışmam çok beğenildi. Hatta ayakta alkışlandı. Eğitim için yapılmış gerçekten faydalı bir çalışma olduğunu dile getirdiler. Bloğumun adresini aldılar ve okullarındaki öğretmenlerine , öğrencilerine , çocuklarına tavsiye edeceklerini söylediler.

Çalışamamın beğenilmesi benim için çok gurur verici. Son 7 aydır bu bloğu hazırlamak için çalışıyorum , zaman harcıyorum. Benim için en büyük ödül bu siteden yararlanılması. Şunu da belirtmek isterim , siteden maddi anlamda hiçbir çıkarım da yok.


Sempozyumun koordinatörü Selma Karakaya'yı da buradan anarak onun sloganı ile yazıma son vermek istiyorum. '' ÜRETMEK YAŞADIĞINI HİSSETMEKTİR.''

Yakında sempozyumda yapılan kameralı çekimden benimle ilgii bölümüde alacağım ve burada yayınlayacağım. Şimdilik hoşcakalın.

Sevgilerle.
N.Güler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

EMİNE YALÇIN
5 / E
200

TEŞEKKÜR EDERİM ÖĞRETMENİM
BÖYLE BİZLERE FAYDALI BİR SİTE KURDUĞUNUZ İÇİN BİZİM FAYDALANMAMIZ İÇİN
ELLERİNİZDEN ÖPERİM...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.